logo
XS
SM
MD
LG

Служба інформації (кол-центр) у КНП “ЦПМСД” ТМР

            23 травня виповнюється два роки створеній у КНП “ЦПМСД” ТМР службі інформації (кол-центр). Зв'язок пацієнта і оператора відбувається завдяки сучасній програмі, що дозволяє вести повний облік звернень. Багатоканальна лінія дає можливість вчасно відповідати на дзвінки, а у випадку пропуску - оперативно здійснювати зворотній дзвінок. Пацієнти можуть отримати інформацію про роботу медичного закладу  швидко, зручно та в повному обсязі.
           
За цей період п’ять операторів прийняли майже 245 000 дзвінків, з них прийнятих одразу 162 000. Протягом першого року роботи кол-центру 65% пацієнтів звернулись на інформаційну лінію вперше, а в 2024 лише 25% дзвінків - первинні. Кожен неприйнятий дзвінок (через завантаженість ліній чи повітряну тривогу) опрацьовується працівниками кол-центру, які передзвонюють пацієнтам.

            Згідно аналітичних даних, впродовж 5-ти місяців 2024 року отримано 18 346 відгуків про роботу операторів кол-центру. З них позитивних — 18 009. Середня оцінка - 4,9 балів за 5-бальною шкалою оцінювання.

            Оператори кол-центру по телефону надають  інформацію про графік роботи всіх лікарів закладу, про вакцинацію від COVID-19 та інших контрольованих інфекційних хвороб, інформують, як записатися пацієнту самостійно на прийом до сімейного лікаря, та, у разі потреби, допомагають записатися на прийом  в кабінеті пацієнта за посиланням  https://www.medical.te.ua/ua/auth та в мобільному додатку для пацієнтів  HELSІ  за посиланням https://helsi.me/.

Наші багатоканальні телефонні лінії:

    067 444 86 88 -  для абонентів мобільного зв´язку та     

0352 51 98 08 - для абонентів фіксованого зв´язку

працюють з понеділка по п'ятницю з 8.00год. до 19.00год., а у суботу - з 9.00год. до 12.00год.

            Колектив кол-центру постійно покращує якість обслуговування пацієнтів, полегшує доступ до оперативної інформації, що особливо важливо під час воєнного стану.

            З метою покращення роботи кол-центру просимо залишати відгуки після завершення розмови з оператором.

            Ваша чесна та справедлива оцінка допоможе нам вдосконалювати роботу інформаційної лінії та покращувати якість надання послуг.